הגעתם לחלופה, מקום למצוא עבודה

המשרה החדשה שלך ממתינה לך שתשלח/י קורות חיים:

[submit* "לשליחת קורות חיים חיים לחצו"]

הגעתם לחלופה, מקום למצוא עבודה

המשרה החדשה שלך ממתינה לך שתשלח/י קורות חיים:

ליווי מועמדים/ות בתהליך איתור משרה חדשה

"חלופה מיון והשמה" החברה שתלווה אותך בתהליך מציאת המשרה החדשה שלך.

בין את/ה חייל/ת משוחרר/ת בתחילת דרככם המקצועית ועדיין "לא סגורים" על כיוון בחיים או סטודנט/ית המחפש/ת משרה איכותית תואמת למסגרת הלימודים שלכם או שהגעתם/ן לשלב בקריירה בו האתגר הבא קורא לכם/ן מחוץ למקום העבודה שלכם או שהגיע הרגע להתקדם למשרה הבכירה עם הקידום המשמעותי שאינו אפשרי במקום עבודתכם/ן הנוכחי, תהייה הסיבה לחיפוש עבודה חדשה אשר תהיי, בזכות פנייתכם ל"חלופה מיון והשמה" הנכם מגדילים משמעותית את סיכויי הצלחתכם והופכים את תהליך החיפוש ממתיש ומייגע, למקצועי, יעיל ומהיר.

יש לך על מי לסמוך, יש לך עם מי להתייעץ אז למה את מחכה, צור/י קשר עמנו עוד היום ותן לנו לקחת חלק במסע שלך לקריירה מקצועית מזהירה.

בעידן האינטרנט, אתרי הדרושים ומשלוח קורות החיים בקליק אחד מהנייד, למה אני צריך/ה אתכם בתהליך?

"יש לי קובץ קורות חיים ויש לי מנוי באתרי הדרושים, למה אני צריך חברת השמה?"

שמעתם/ן פעם על כוכב קולנוע, ספורטאי או אמן שהגיעו לתפקידי החלומות ללא ליווי של סוכן מקצועי? סביר להניח שלא.

"חלופה מיון והשמה" על שלל סניפיה וצוות העובדים/ות המיומן שלה הינם הסוכן המקצועי ואת/ה הכוכב/ת הראשי/ת שלנו.

אנו נדע להדגיש את הכישורים והחוזקות הייחודיים לך מתוך עשרות המתחרים על אותה המשרה, נדע למקסם את קורות החיים שלך ולחדד את ניסיונך המקצועי בהתאם לסוג ואופי המשרה המוצעת.

רכזות החברה ומנהלות תיקי הלקוח מכירות אישית כל מקום עבודה וכל מעסיק המגייס עובדים באמצעות חברתנו ותדענה להתאים את שאיפותיך המקצועיות למגוון המשרות האדיר במאגר החברה.

רכזת הגיוס האישית שלך בחברת "חלופה מיון והשמה" תעבור איתך על קורות החיים, תדע לייעץ לך היכן נדרש שינוי קל או חידוד, תסייע לך לקבל את הפרטים המלאים אודות המשרה בה התעניינת ויותר מכך, תוכל לספר לך פרטים שלרוב אינם מופיעים בפרסומי המשרות כמו על התרבות הארגונית במשום, האווירה והאם המעסיק הפוטנציאלי שלך נחמד או קצת פחות.

הרכזת הגיוס ומנהלת תיק הלקוח בחברת"חלופה מיון והשמה" ייצגו אותך כמועמד, כאדם וכעובד הרבה מעבר לסתם עוד קובץ עם שם שונה בתיבת הדואר הנכנס.

הן תדענה להסביר למועמד מדוע את ולא אחר/ת מתאימים להגעה לראיון אישי מולו, תדענה להכינך לראיון ולהעניק לך את מיטב הכלים להצלחה.

אז שלח/י לנו קורות חיים או טלפן/י לסניף הקרוב למקום מגורייך ותן למקצוענים/ות של "חלופה מיון והשמה" להפוך אותך לכוכב/ת הראשי ולהשיג לך את משרת החלומות!

שירותים נוספים

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי