הגעתם לחלופה, מקום למצוא עבודה

המשרה החדשה שלך ממתינה לך שתשלח/י קורות חיים:

[submit* "לשליחת קורות חיים חיים לחצו"]

הגעתם לחלופה, מקום למצוא עבודה

המשרה החדשה שלך ממתינה לך שתשלח/י קורות חיים:

שירותי איתור, מיון והשמת כ"א למעסיקים וחברות מובילות במשק

היום, יותר מתמיד כשפעולת משלוח קורות החיים נעשית בלחיצת כפתור מכל אתר אינטרנט,

את/ה המעסיק/ה זקוק לחברת כח אדם מקצועית שתסנן עבורך את הררי קורות החיים בחיפוש אחר המועמד/ת המושלם/ת למשרה אבל לא רק.

"חלופה מיון והשמה" הינה הרבה יותר ממסננת, חשוב עלינו כעל מחלקת משאבי האנוש שלך, העומדת לרשותך בכל רגע נתון מצויידת במיטב הכלים הטכנולוגיים ומומחי/ות הגיוס הטובים בישראל

"חלופה מיון והשמה" מחלקת משאבי האנוש החיצונית שלך

כמה פעמים פרסמתם משרת דרושים לאחרונה?

נכנסתם לאתר דרושים מוביל, שיתפתם ברשתות החברתיות, הפייסבוק, הלינקדאין, עד לאינסטגרם הרחקתם…

השקעתם מחשבה וזמן בסגנון המשרה, הצגתם את העסק או החברה שלכם/ן באופן מקסים ושילמתם סכום כסף לא מבוטל עבור המשרה "מקודמת", "מובלטת" אולי אפילו "נוצצת".

ואז התרווחתם לאחור בציפייה שהינה, הינה תיבת המייל שלכם/ן תעלה על גדותיה מקורות חיים של מועמדים/ות איכותיים/ות העונים על כל הקריטריונים שטרחתם לרשום בפירוט כה רב "חובה" ו"יתרון".

ואז הם מתחילים להגיע. אותם קורות חיים מיוחלים. אחד אחרי השני, מועמד אחר מועמדת ואתם תוהים בינכם לבין עצמכם: "מה הולך פה, הם לא קראו את פרטי המשרה?"

אז זהו, שלא.

בעידן בו משלוח קורות החיים נעשה בלחיצת כפתור, אפילו תוך כדי הליכה ברחוב מהטלפון הנייד, ללא עלות וללא כל השקעה מצד המועמד/ת, הרוב המכריע של המועמדים/ות אינם קוראים את המשרות. לרוב הם מקבלים סמס לנייד עם "משרה חדשה הועלתה הרגע לאתר – דרוש/ה……, לחץ כאן לשליחת קורות חיים".

וזהו. פה זה נגמר. או לפחות נעצר עד להודעת הטקסט הבאה.

כמה פעמים יצא לכם ליצור קשר עם מועמד/ת פוטנציאלי/ת ש"שלח קורות חיים למשרה" אך בשיחה עמם אתם שומעים "כן, שלחתי למלא משרות, אולי גם אלייכם".

כמה פעמים קיבלתם קורות חיים של מועמדים/ות אשר בינם לבין דרישות המשרה שלכם אין שום קשר, אפילו לא מקרי?

כמה שעות, ימים, שבעות שרפתם עד היום על גיוס כ"א למשרות שלכם? זמן אותו יכולתם לנצל לדברים אשר הנם משמעותית חיוניים יותר, פרודוקטיביים יותר ממעבר על קורות חיים מתסכלים?

"חלופה מיון והשמה" מחלקת משאבי האנוש החיצונית שלך:

שירות V.I.P מהרגע הראשון:

בין אם הנך משרד קטן, חברת סטארטאפ בתחיל דרכה או חברת ענק המעסיקה מאות ואפלי עובדים בפריסה ארצית, מנהלת תיק לקוח בכירה תוצמד אלייך החל מהפנייה הראשונה.

מנהלת תיק הלקוח ב"חלופה מיון והשמה" תלמד את האופי העבודה בחברתך, מכאן הכל מתחיל. מנהלת תיק הלקוח מכירה לעומק כל אחד ואח/ת מן הלקוחות שתחת טיפולה האישי. אופי החברה, התרבות הארגונית שלכם, מה אתם/ן כמעסיקים אוהבים לקבל לעבודה ואילו תכונות לחפש אצל המועמד/ת לחיוב ולא פחות חשוב, אילו מועמדים /ות העונים לדרישות שלכם לא להעביר כי בקורות החיים הכל דבש אבל לכם/ן כמעסיקים המועמד/ת לא יתאימו מאלף סיבות אחרות שרק היא, מנהלת תיק הלקוח שלך מכירה.

מנהלת תיק הלקוח בחברת "חלופה מיון והשמה" לעולם תהייה רכזת כ"א ותיקה, עתירת ניסיון ומומחית בסינון ומיון כ"א. כל סט קורות חיים מועבר לעיונה ואישרה בטרם מעבר אלייכם הלקוחות, היא מכירה אתכם, היא יודעת מה מתאים לכם, והיא תגייס לכם/ן את העובד/ת המתאים ביותר לא רק למשרה אותה אתם/ן מחפשים/ןץ לאייש אלא גם את המועמד/ת המתאים ביותר ברמה האישית, אלו שישתלבו בארגונכם לא רק ברמה המקצועית אלא ברמה האישית גם כן.

כל חברת השמה יודעת לפרסם משרות באתרי דרושים, לרובן מאגר מרשים של מועמדים/ות בקנה.

אך רק בחברת "חלופה מיון והשמה" רואים מעבר להגדרות המשרה, מעבר לדף קורות החיים.

אצלנו, לוקחים אותך אישית, החל מקבלת המשרה עבור בקשר הצמוד מול מנהלת תיק הלקוח שלך ואיוש כל משרה שתבקש וכלה בליווי, ייעוץ והכוונה לאחר קליטת המועמד/ת.

שירותים נוספים

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי